miércoles, 18 de noviembre de 2009

COED

Jorndes del 2 al 6 de novembre:

Descripció:

Comencen les exposicions de les diferents descripcions. Cada exposició té una durada de dos minuts i va acompanyada de fotografies que donen suport a l'exposició.
A partir del dia sis es dóna pas a l'inici de les recitcions de poemes, contes, rondalles...

Reflexió:

Trobo que el fet de recitar dóna molta riquesa a l'assignatura, ja que tots vem aprendre de tots i vem fer un salt cap a la nostra cultura.

Aprofundiment:

En el meu cas, vaig decantar-me per un conte del llibre "Contes per telèfon" d'en Gianny Rodari, ja que guardo molt bons rècors sobre aquest llibre i sobre els contes que el composen.
En un primer moment em van traïr els meus nervis, però en una segona oportunitat vaig intentar donar el millor de la meva persona.

No hay comentarios:

Publicar un comentario