miércoles, 11 de noviembre de 2009

COED

Jorndes del 26 al 30 d'octubre:

Descripció:

En aquests dies hem tractat el tema de les descripcions i per poder posar-ho en pràctica vem haver de triar un company i descriure'l. La descripció havia de durar 2 minuts i calia explicar el procés que havíem seguit a l'hora de reaitzar-la. En el meu cas vaig triar a l'Àlex i vaig intentar realitzar una descripció que s'allunyés d'allò comú. Per això vaig decidir fer-la en un format de recepta de cuina per tal de donar un to original a la meva creació.
A part de la descripció vem llegir el llibre "Com parlar bé en públic", del qual vem realitzar un treball.

Reflexió:

Realitzar la descripció d'un company va ser una bona tàctica per conèixer millor a les persones.Va ser una activitat distesa i entretinguda. El fet de lleguir el llibre també va resultar positiu, ja que tot i que el que deia era ben sabut per tots, moltes vegades no ho acabem de fer del tot correcte.

Aprofundimet:

Trobo que el fet de parlar bé davant d'un públic en concret és quelcom que es porta dins. Se'ns dubte crec que es pot entrenar i millorar, però sempre jugarà un paper importantíssim el tarannà de cada persona. Una persona extrovrtida trobo que tindrà menys dificultat a l'hora de realitzar un diuscurs que no pas algú tímid. Aixì que trobo que un llibre pot ser útil, però no pas suficient.

No hay comentarios:

Publicar un comentario